در این مقاله انواع روکش ممبران بر اساس کشور سازنده و بهترین برندهای ایرانی پوشش ممبران وکیوم را شرح داده ایم با ما همراه باشید.

روکش ممبران ایرانی

انواع روکش ممبران بر اساس کشور سازنده

پوشش ممبران کره ای

روکش های کره ای نیز کیفیت بسیار بالایی دارند اما قیمت آن ها کمی بالاتر از روکش های ایرانی است. همین موضوع باعث شده تا تولیدکنندگان تمایلی به استفاده از آن نداشته باشند.

پوشش ممبران چینی

روکش ممبران چینی کیفیتی یکسان و شاید کمتر از محصولات ایرانی دارد و قیمت آن تقریباً یکسان است. روکش ممبران چینی در بازار به وفور یافت می شود و معمولاً بعد از روکش های ایرانی دومین انتخاب است.

بهترین برندهای ایرانی پوشش ممبران وکیوم

در بین برندهای پوشش وکیوم ممبران نام های زیادی وجود دارد اما بدون شک 2 برند در بین بقیه بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. روکش های ایرانی کیفیت بسیار مناسب و قیمت مناسبی دارند.

برند وارناسا

وارناسا یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در زمینه تولید و عرضه پوشش ممبران می باشد. پوشش وکیوم ممبران وارناسا در بین تولیدکنندگان طرفداران زیادی دارد. این شرکت علاوه بر پوشش وکیوم، تولید چسب های ممبران را نیز در نظر دارد.

برند نوین چوب

یکی دیگر از شرکت های فعال در زمینه تولید پوشش وکیوم شرکت نوین چوب می باشد که دارای سابقه درخشان و محصولات قابل توجه می باشد. تولید کنندگان همیشه در انتخاب محصولات خود این شرکت را در نظر می گیرند.شرکت امسین ایران