روکش PVC امروزه در ساخت کابینت ها و کابینت روشویی بسیار کاربرد دارد. به دلیل اینکه خانمها در آشپزخانه آب زیاد مصرف میکنند, وشست وشو وتمیز کردن زیاد دارند کابینت آنها باید در مقابل رطوبت و آب مقاوم باشد استفاده از ورق های PVC در ساخت کابینت آشپزخانه کاربرد دارد همچنین کابینت روشویی ها به دلیل استفاده بیش از حد از آب باید در برابر ای مقاوم باشند .

تولید کابینت روشویی pvc

روشویی‌ کابینتی با طراحی متفاوت نسبت به روشویی‌های قدیمی در دکوراسیون سرویس بهداشتی خانه‌ها کاربرد بیشتری دارد. روشویی کابینت‌دار یک فضای مناسب برای قرار دادن حوله، دستمال و مواد شوینده و… است. همچنین لوله‌های زیر سنگ‌روشویی را به خوبی می‌پوشاند تا دیده نشوند؛ و در نهایت باعث زیبایی سرویس بهداشتی و منظم‌تر شدن آن شود.

ورق های pvc

کاربرد ورق pvc  در کابینت روشویی

استفاده از ورقهای پی وی سی برای کابینت های روشویی چون ضد آب هستند بسیار کاربرد دارد.

ویژگیهای ورق

استفاده ازورق PVC

ورق های فومیزه

طرح ورنگبندی

قیمت ورق PVC

مزایای کابینت PVC

ورق PVC ذاتا آب گریز است

نظافت و نگهداری از آن هم به سادگی انجام می‌شود.

 از نظر ظاهری، ورق PVC سطح کاملا یک‌دست و شکیلی دارد.

قیمت مناسب دارد

سازگار با محیط می باشد.

 مقاوم در برابر اسیدها و الکل ها

هزینه برای رنگ آمیزی و ایجاد طرح نخواهید داشت

در پروژه ها  با سرعت زیاد و حداقل زمان و هزینه بسیار کم اجرا نمود.

جذب رطوبت و بخار در ورق PVC بسیار پایین است

کابینت پی وی سی دچار فرسودگی نمیشود و سال‌ها دوام دارد.

ویژگیهای ورق PVC کابینت روشویی

ضد آب بودن

ضد آتش حرارت و حشرات

در برابر مواد شوینده‌ای که برای شستشوی سرویس بهداشتی و حمام مقاومت زیادی دارند

به آسانی لک نمی‌گیرند

مشکل کپک زدن کابینت و وجود حشرات ندارد

وزن سبکی دارند

مقاوت بالا در برابر ضربه

خط وخش روی آن نمی افتد

به راحتی تمیز می شوند

قابلیت روکش شدن و رنگ شدن هستند

طرح و رنگ بندی ورق PVC کابینت روشویی چگونه است؟

ورق های PVC از نظر رنگ بندی وطرح بسیار متعدد هستند و با سلیقه های مختلف میتوانید آنها را به کار بگیرید.

قیمت ورق PVC کابینت روشویی

قیمت ها با توجه به کیفیت ورق متفاوت هستند همچنین قیمت ها دائما در حال به روز شدن هستند بنابراین با ما در تماس باشید تا شمما عزیزان را همراهی کنیم .

مزایای ورق PVC کابینت روشویی

    روکش P.V.C را می توان بر روی انواع صفحات PVC ، پلاستیک، چوبی ، MDF ، الوارها،ورق ها،درب وپنجره های پلاستیک، سنگها، صفحات فلزی و انواع پروفیل های آلومینیوم استفاده کرد.

مراحل ساخت کابین روشویی PVC

کابینت روشویی پی وی سی جنس عالی دارد با خاصیت ضدآب بسیار کاربردی است و طول عمر و ماندگاری بالا دارد ابزارخوری خوب، خاصیت ضد خش بودن، هزینه پایین و استفاده آسان و در نهایت وزن کم از مزیت‌های این ورق‌ها محسوب می‌شود.

برش و ابزارآلات و یراق‌آلات مورد استفاده در ساخت محصولاتی مانند کابینت یا کابین روشویی از جنس ورق پی وی سی با ساخت این محصولات از ورق MDF یکی است. ویدیو زیر را ببنید تا با فرایند ساخت کابین روشویی از جنس ورق فومیزه پی‌وی‌سی یونیفوم آشنا شوید.

کاربرد ورق PVC در ساخت کابینت روشویی پی وی سی

سرویس های بهداشتی یکی از قسمت های مهم هر ساختمان. که در عین کوچک و ساده بودن نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون منزل یا محل کار دارد. این قسمت کوچک اما مهم خانه را می توان با قفسه و کمد و ترکیب های مختلف بسیار زیبا تزیین کرد تا کاربردی نیز باشد.

معمولا به دلیل کمبود فضا و همچنین فراوانی استفاده از این مکان باید در انتخاب نوع وسایل مورد استفاده و طراحی و مدل آنها دقت کرد. مدل های مدرن و امروزی کابینت حمام و سرویس های بهداشتی اکثرا چند کاربره هستند، یعنی علاوه بر کابینت، سینک و آینه نیز وجود دارد که معمولاً به آن فول می گویند. تنظیم؛ که دکوراسیونی یکپارچه و هماهنگ در حمام و سرویس های بهداشتی ایجاد می کنند.

 از طرفی روشویی یا روشویی محافظ زیبایی بصری در مقابل لوله های فاضلاب است و آنها را با زیبایی و ظرافت می پوشاندطراحان یا تولیدکنندگان به منظور ایمنی و مزیت اضافی از ورق های پی وی سی فوم دار استفاده می کنند، زیرا چرخه عمر ورق های فوم پی وی سی بین 30 تا 40 سال و در برابر قلیایی و قلیایی است. محیط های اسیدی رطوبت در برابر آب زیاد و شوری بسیار مقاوم است پشت کابینت ها معمولا با روکش نازکی پوشانده می شود تا علاوه بر افزایش زیبایی و تمیزی کار محیط داخل کابینت را ایزوله و ساماندهی کند.پی وی سی 3 میل برگه برای این منظور استفاده می شود

.این ورقه ها در محیط های مرطوب تغییر شکل نمی دهند و شوره ندارند همچنین انعطاف پذیری و شکل پذیری بالایی دارند و به دلیل مقاومت در برابر رطوبت، آب و مواد شیمیایی مانند ورق فوم دار علاوه بر عمر اقتصادی طولانی خود، کاربرد ویژه ای در مناطق با رطوبت و یا مکان هایی که مستقیماً با آب در تماس هستند، دارد.