روکش کابینت pvc طرح چوب در رنگ ها و طرح های بسیار متنوع در بازار موجود میباشد برای خرید روکش های pvc  با ما در ارتباط باشید . ما بهترین مرکز فروش ورق های پی وی سی را به شما عزیزان معرفی میکنیم . روکش های پی وی سی زیبایی کابینت ها را چندیدن برابر میکنند و علاوه بر بالابردن مقاومت چوب و افزایش ماندگاری آن بسیار زیبا تر میشوند همچنین این ورق در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.طرح ها و نقش های بسیار متنوع و رنگ بندی بسیار متنوع مورد سلیقه ی همه ی افراد میباشد.

روکش pvc طرح چوب با قیمت ارزان

روکش pvc طرح چوب با قیمت ارزان

روکش پی وی سی (pvc) طرح چوب

PVC در تنوع مختلف، ضخامت ها، رنگ ها، الگوهای مختلف و الگوهای (روشن، براق ، مات، صاف و …) بستگی به نوع محصولی که دارد متنوع هستند

کاربرد روکش‌ های PVC طرح چوب

قابلیت انعطاف‌ پذیری این نوع روکش باعث شده تا از آن برای صنایع مختلف استفاده شود. مثلا روکش کردن درهای کابینت‌.

کاربرد روکش‌ های PVC طرح چوب

استفاده از روکش پی وی سی طرح چوب در کابینت آشپزخانه

روکش PVC برای کابینت آشپزخانه و همچنین نماهای مورد استفاده در آشپزخانه استفاده می شود. البته استفاده از این روکش در آشپزخانه به جز در کابینت برای رویه کابینت توصیه نمی شود. با تکنولوژی جدید و با استفاده از روش ایجاد خلاء می توان از آن بر روی انواع صفحات فلزی و غیر فلزی جهت روکش استفاده کرد و در کارخانجات سازنده، لوازم خانگی و لوازم دکوراتیو آشپزخانه نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

همچنین در لوازم و مبلمان اتاق خواب ، مبلمان داخلی اداری و مبلمان منزل و سایر فضاها مورد استفاده قرار میگیرد. روی روکش PVC میتوانید نقوش بسیار ریز و ظریف را ایجاد کنید .

ورق pvc را می‌توانید بر روی انواع صفحات PVC، صفحات پلاستیک، انواع سنگ‌ ها، صفحات فلزی، صفحات چوبی ، ورق‌ ها، در و پنجره های پلاستیک، صفحاتMDF، الوارها، انواع پروفیل PVC و انواع پروفیل های آلومینیوم روکش نمود.

استفاده از روکش پی وی سی طرح چوب در کابینت آشپزخانه

روکش پی وی سی طرح چوب در صنعت چوب

یکی از پرکاربردترین روکش ها در صنعت چوب به خصوص کابینت سازی است و مهمترین روکش پی وی سی در صنایع چوبی روکش ممبران است.در واقع ممبران همان لایه های پی وی سی با چسب ممبران روی ام دی اف قرار میگیرد. و طرح و نقش مورد نظر توسط دستگاه سی ان سی روی ام دی اف پیاده سازی میشود.

پی وی سی طرح چوب در صنعت دکوراسیون

ورق های پی وی سی طرح چوب  علاوه بر زیبایی دارای تنوع رنگ زیادی هستند. این روکش ها در طرح های مختلف طرح چوب در زیبایی دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر گذار هستند و کاربرد گسترده ای دارند. و از ویژگسی خوب آن این است که تمیز کردن این نوع روکش به علت مقاومت سطحی در برابر آب است.

روکش پی وی سی طرح چوب در صنعت چوب

مزایای روکش PVC

مقاوم در برابر اسیدها و الکل

چاپ پذیری ایده آل

ابزار خوری فوق العاده، شکل پذیری حرارتی، قابلیت خم شدن و …

مقاوم در برابر رطوبت

با به کار بردن این محصول هیچ گونه نیاز به رنگ‌آمیزی و هزینه‌های مرتبط نیست.

هر پروژه را می‌ توان با سرعت زیاد و حداقل زمان و هزینه بسیار کم اجرا نمود.

تنوع زیاد در طرح و رنگ روکش های pvc پی وی سی طرح چوب

در این روکش ها ‌تنوع لایه‌های مختلف، ‌ضخامت ها، ‌رنگ‌ها، نقوش مختلف و نیز نقوش برجسته (صاف، براق، ‌مات، رگه چوبی و …) بسته به نوع کاربرد

مزایای روکش PVC

قیمت روکش PVC طرح چوب

قیمت روکش PVC طرح چوب

با توجه به تنوع گسترده ای که این روکش ها دارند طرح و رنگ های آنها نیز متنوع هستند و قیمت ها با یکدیگر متفاوت هستند بنابراین با ما در تماس باشید تا شما عزیزان را همراهی کنیم.

روکش pvc طرح چوب با قیمت ارزان

روکش pvc طرح چوب رنگی

روکش pvc طرح چوب رنگی

روکش pvc طرح چوب رنگی طرح چوب

روکش pvc طرح چوب رنگی طرح چوب

عرضه کننده روکش pvc طرح چوب

عرضه کننده روکش pvc طرح چوب

تولید کننده روکش pvc طرح چوب

شرکت مسین ایران